10 вересня 2008 р.

1С звертає продаж 7.7

Фірма "1С" з 1 липня 2008 року починає "звертати" продаж вже давно застарілого продукту як 1С:Підприємство 7.7 (1С:Бухгалтерія 7.7, 1С:Зарплата і кадри 7.7, 1С:Торгівля і склад), у звязку з просуванням продукту 1С:Підприємство 8. Це викликано тим що продукт 1С ряду 1С:Підприємство 8 є набагато конкурентно-спроможнішим і перспективнішим (за кожне додаткове місце потрібно купляти ліцензію, а це всеж таки гроші)
Найбільш важливі заходи по просуваню нового продукту 1С:Підприємство 8:
  • припинення продажів програмних продуктів "1С:Бухгалтерія 7.7 Базова" та "1С:Підприємство 7.7 Набір для невеликої фірми" у зв'язку з існуванням"1С:Підприємство 8";
  • збільшення вартості програмних продуктів серії "1С:Підприємство 7.7" більш ніж на 50%;
  • відсутність апгрейдної знижки при переході на програмні продукти "1С:Підприємство 7.7". Таким чином, ці продукти можна буде придбати тільки за повною рекомендованою роздрібною вартістю;
  • підтримка всіх програмних продуктів "1С:Підприємство 7.7" здійснюватиметься в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС);
  • комплектація програмних продуктів "1С:Підприємство 7.7" здійснюватиметься ключами апаратного захисту для USB-порта.

1 коментар:

Анонім сказав...

Здравствуйте, я Хелена Хуліо з Еквадору, я хочу поговорити про службу фінансування Le_Meridian на цю тему. Фінансова служба Le_Meridian надає мені фінансову підтримку, коли весь банк у моєму місті відмовився від мого прохання надати мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США, я спробував усе, що я міг отримати позику в своїх банках тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мене, тому що мій кредит був низьким, але з божою благодаттю я дізнався про Le_Meridian, тому я вирішив спробувати подати заявку на позику. Бог бажає, щоб вони дали мені кредит у розмірі 500,000.00 доларів США про позику, яку мої банки тут, в Еквадорі, відхилили мене, це було дуже приємно робити з ними бізнес, і зараз мій бізнес проходить добре. Ось контактна електронна пошта / WhatsApp, що фінансується Le_Meridian, якщо Ви бажаєте отримати позику від них.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Контакт: 1-989-394-3740.