10 вересня 2008 р.

"Бігун" вставив рекламу в 1С

Компанії "Бігун" і "1С" уклали угоду про розміщення контекстної реклами в бухгалтерських програмах "1С: Підприємство". Генеральний директор "Бігуна" Олексій Басів розраховує одержати від цієї угоди аудиторію, порівнянну по розмірах з аудиторією середнього телеканала.

Опираючись на дані Вциома, "Комкона" і ROMIR-monitoring, "Бігун" описує прирощену аудиторію так: "Користувачами програм є представники бухгалтерських департаментів, відділів кадрів, складських приміщень і менеджери всіляких рівнів. В основному, це сучасні жінки у віці від 25 до 54 років зі статком середнім і вище за середнє". По тим ж даним усього в Росії програмами "1С:Підприємство" користуються більше 2,5 млн. чоловік.

Тепер при вході в програму й відкритті різних видів звітності користувачам показуються блоки з оголошеннями "Бігуна". За словами Світлани Майоровой, директори відділу по розміщенню реклами в програмних продуктах і комп`ютерних іграх фірми "1С", компанія сподівається "на розвиток відносин і пошук нових ефективних форм співробітництва" з "Бігуном".

Нагадаємо, останнім часом "Бігун" вживає активних заходів по подоланню дефіциту рекламних площадок і регулярно експериментує з новими контекстними форматами.

Немає коментарів: